Scratch ile Temel Algoritma ve Programlama Eğitimi (10-14 Yas ) Online
TEMEL ALGORİTMA VE PROGRAMLAMA EĞİTİMİ (10-14 YAŞ)- ONLINE
EĞİTİMİN AMACI NEDİR?
10-14 yaş arası çocuklara temel algoritma ve programlama kavramlarını eğlenceli ve oyunlaştırılmış bir şekilde öğretmektir. Eğitim boyunca öğrenciler, programlama becerilerini geliştirecekler ve aynı zamanda problem çözme yeteneklerini artıracaklar.
NEDEN BU EĞİTİMİ ALMALISINIZ?
Temel algoritma ve programlama kavramlarını öğrenme Problem çözme yeteneklerini geliştirme Yaratıcı düşünme ve oyun geliştirme yeteneklerini arttırma Eğlenceli bir öğrenme deneyimi yaşama
BU EĞİTİM KİMLER İÇİN UYGUN:
10-14 yaş arasındaki çocuklar Temel bilgisayar kullanma becerilerine sahip olanlar Programlamaya ilgi duyanlar ve yeni şeyler öğrenmeye hevesli olanlar
KAZANIMLAR:
Bu eğitimin temel amacı, çocuklara şunları sağlamaktır: Temel algoritma ve programlama kavramlarını öğrenme Problem çözme yeteneklerini geliştirme Yaratıcı düşünme ve oyun geliştirme yeteneklerini arttırma Eğlenceli bir ortamda öğrenme deneyimi
EĞİTİMİN PLANLANMASI:
Her öğrencinin kendi bilgisayarına erişimi olmalıdır. Scratch gibi programlama öğrenim araçlarını kullanabilmek için temel bilgisayar kullanma becerileri gerekir. Öğrencilerin öğrenmeye istekli ve meraklı olmaları önemlidir.
EĞİTİMİN SONUNDA:
Bu eğitim, çocukların programlama dünyasına giriş yapmalarına ve temel programlama becerilerini kazanmalarına yardımcı olacak şekilde tasarlanmıştır. Kursun içeriği, çocukların ilgisini çekecek şekilde oyunlaştırılmıştır ve her ders, öğrencilerin öğrenme deneyimini eğlenceli hale getirmek için interaktif öğrenme materyalleri ve örnek projeler içerecektir.
EĞİTİM İÇERİĞİ
HAFTA 1-4 (TOPLAM 24 SAAT):
TEMEL BILGISAYAR BILGISI VE PROGRAMLAMA GIRIŞI
· Bilgisayar temel bilgisi
· Programlama nedir?
· Kodlama etiketi ve temel kavramlar
· Scratch kullanımı ve temel bloklar
· Scratch ile ilk oyun yapımı
HAFTA 5-7 (TOPLAM 18 SAAT):
KOŞULLAR VE DÖNGÜLER
· Koşulların ve if ifadelerinin anlaşılması
· Döngülerin nasıl kullanılacağının öğrenilmesi
· Scratch ile koşullu ifadeler ve döngüler
· Basit bir mantık oyunu yapımı
HAFTA 8-10 (TOPLAM 18 SAAT):
FONKSIYONLAR VE DEĞIŞKENLER
· Fonksiyon kavramı ve kullanımı
· Değişkenlerin anlaşılması ve kullanımı
· Scratch ile fonksiyon oluşturma
· Değişkenlerle daha karmaşık oyunlar yapma
DERS 11-12 (TOPLAM 12 SAAT): OYUN TASARIMI VE PROJELER
· Oyun tasarımı prensipleri
· Öğrenci projeleri ve grup çalışmaları
· Scratch ile kendi oyununu tasarlama ve geliştirme
· Son projenin sunumu ve paylaşımı
• Çalıştığı alanın yanında farklı disiplinlerden de bilgi sahibi olmak isteyenler
• alanında kariyer hedefi olanlar
• Kişisel Gelişime önem verenler
• Sanata ve Kültüre ilgi duyanlar
• İşletmeler
• Öğrenciler
• Hobi severler
2-Eğitim sonunda katılımcılar Uluslararası gecerli İngilizce eğitim sertifikası almaya hak kazanırlar ve bu sertifika E-Devlette ve ilgili üniversitenin kare kodu ile sorgulanabilir. Sertifika Programlarında %100 devam koşulu bulunmaktadır.Sertifikalar dijital karekodlu izlenebilir ve sorgulanabilir şekilde dijital olarak verilir, islak imzalı basılı sertifika tarafımızdan verilmez lütfen talep etmeyiniz.
Sertifikalı eğitim programlarımızın sonunda isteğe bağlı olarak resmi eğitim belgelerimiz ile birlikte vereceğimiz EuroPass CardCert Elektronik Sertifika ve Akıllı Kimlik Kartı ile katılımcılarımız tarafımızdan edindikleri tüm eğitim belgelerini “Tek Kartla Tüm Dünyada” izlenebilirliğini “çevrimiçi (online)” sağlayarak, EuroPass CardCert uluslararası belgelendirme kayıtlı Elektronik Sertifika ve Akıllı Kimlik Kartı olarak yanlarında taşıyarak kullanabileceklerdir.
• Yeterliliğinizin amacı,
• Seviyesi,
• Öğrenme kazanımları ve ilgili eğitim sistemine ilişkin bilgiler tanımlanır.Yurt dışında bir iş veya kurs başvurusu yaptığınızda, aldığınız eğitimde neler öğrendiğinizi anlatmak bazen zor olabilir.
İşte Europass Sertifika Eki size bu konuda yardımcı olabilir.